Thursday, July 3, 2014

لعشاق الساحل الشمالي تم فتح باب الحجز بمنتجع لاسيرينا

لعشاق الساحل الشمالي

تم فتح باب الحجز بمنتجع لاسيرينا


يعتبر الساحل الشمالي من أطول السواحل التي تطل علي البحر المتوسط في منطقة شمال افريقيا.  و يتميز أيضا بوجود خمسة بحيرات من أصل احدي عشر موجودين في مصر وهما ( البرلس، ادكو,المنزلة، مريوط، البردويل).
هذا بالاضافة الي وجود العديد من القري السياحية بهذه المنطقة ومن أحدث هذه القرى الموجوده حاليا والتي سيكون لها صدى كبير خلال الفترة القادمة هي قرية لاسيرينا الساحل الشمالى


مكانها فين ؟؟
تقع قرية لاسيرينا علي بعد 20 دقيقة فقط من مارينا وده الي هيميزها عن غيرها، يعني هتقدر تروح لمارينا وترجع كل ما تحب.
شكلها ايه ؟؟


كلنا يهمنا اننا نروح في مكان حلو ونستمتع فيه بجمال البحر بس ده طبعا حاجة مش هتخلينا نستغني عن المكان الي هنقعد وننام فيه، انت في لاسيرينا الساحل الشمالى هتكون في منتجع سياحي بجد يعني 80%مساحات خضراء وحمامات سباحه وده برده هيخليك تستمتع بجمال الخضراء والطبيعه من حواليك وتنسي كل الروتين بتاع طول السنة. والمسافه الموجوده بين الوحدات هتديك حرية اكتر ورفاهية. كمان 20% بس مبانى هتحسسك انك فى منتجع سياحى مش كومباوند سكنى.


البحر ملكك انت. .ايوه ملكك انت
فى منتجع لاسيرينا الساحل الشمالى بيكون طول شاطئ البحر 500 متر وبكده هتقدر تتمتع انت واسرتك بمساحة اكبر من الخصوصية وده عشان مساحة البحر الكبيرة وكمان هتتابع اطفالك علي مسافة قريبة جدا ومش هتاخد وقت وانت راجع للشاليه وهتقدر تستفاد ببقية اليوم والخروجات


ايه تاني غير البحر ممكن تستمتع بيه فى منتجع لاسيرينا الساحل الشمالى ؟؟
غالبا بيبتدي يومنا كله بالبحر لكن في اخر اليوم بتحتاج اكيد انت واسرتك انك تشوف اماكن تانيه تقدر من خلالها انك  تقعد مع اصحابك واسرتك وده هتلاقيه في لاسيرينا الساحل الشمالى لان فيها مجموعه كبيرة من الكافيهات والمطاعم وبكده هتقدر تختار الأكل الي انت بتحبه وتوفر وقت... غير كمان حمامات السباحه الموجوده بالمنتجع وبكده هتقدر تتمتع بالاتنين البحر وحمامات السباحة.
 ولو عملت برنامج لنفسك أنت وأسرتك وتروحوا البحر في خلال الساعه 10 وهتقضي في حدود 5 ساعات علي البحر بحيث يصبح لدي الاطفال فرصه اكتر للعب والتسلية وعلي الساعه 6 هتقدر انك تخرج سواء للكافيهات أو المول أو أي مطعم بتحبه وهيكون اليوم لسه مخلصش فهتقدر تحضر أي حفلة هتقام في القرية.


فاكرين مصيف زمان ؟؟؟
زمان أغلبنا لما كان بيسافر بتبقي دايما الشقق صغيرة او بمعني اصح كانت مش بتكفي افراد الاسرة كلهم ويا سلام لو حد فكر  يعزم اصحابة وقرايبه يبقي لازم حد ينام في الصالة...
لكن منتجع لاسيرينا الساحل الشمالى وفر مساحات هايله بتتكون من 110 م. ..115 م. ..135م. ..225م. .270 م وتتكون كل المساحات من 3 غرف +2 حمام +مطبخ امريكى وده طبعا حاجة هتخليك تستمتع بمساحة كبيرة تقدر تعزم أصدقاءك وأقاربك وتستمتع بمصيف مختلف.


السعر هيكون ايه ؟؟
المصيف بالنسبه لنا  المنفذ الوحيد الي بنطلع فيه من الكبت والروتين بتاع طول السنه وفي نفس الوقت كلنا بندور علي مكان حلو ويكون ثمنه متوسط بالنسبه لنا، تعتبر نظم سداد ودفع لاسيرينا من أسهل النظم لأنها بتوفرلك دفع مقدم 30% من قيمة الشالية وباقي الدفعات علي ست سنوات وبكده هنكون حلينا مشكلة الدفع فوري بانك هتقسط لمدة ست سنوات يعني مش لازم يكون معاك المبلغ كامل. .


سابقة أعمال لاسيرينا :-
تتمتع لاسيرينا بخبرة كبيرة في مجال القري السياحية. .فقد قامت بانشاء قرية بشرم الشيخ والعين السخنه ونظرا للاقبال الشديد علي الوحدات وحاجة العملاء الحالية للذهاب الي الساحل الشمالي  لما يتمتع به من جو معتدل فتم انشاء لاسيرينا في مكان متميز جداً وبسعر يناسب الكثيرين بالاضافه الي شكل الشاليهات ووجود مسافات كفاية تفصل بين الوحدات مما يعطي الاحساس بالامان والخصوصية وبخبرة لاسيرينا في مجال السياحة هتكون متطمن معاها انك هتاخد أفضل الخدمات الممكنه. 



صور لمشاريع لاسيرينا السابقة


ارقى منتجعات الساحل الشمالى


لاسيرينا الساحل الشمالى


منتجعات الساحل الشمالى


قرى الساحل الشمالى



ليه لاسيرينا الساحل الشمالي ؟
لاسيرينا الساحل الشمالي هي أحدث مشروعات لاسيرينا وتتمتع بمجموعة من المميزات سواء في الموقع المتيز والذي يبعد عن مارينا ب20 دقيقة بالاضافة الي تصميم الشاليهات علي طراز فخم وجميل ده غير المساحات الخضراء التي تعطي احساس بالراحة والحيوية واذا تكلمنا عن المساحات الخاصة بالشاليهات نفسها فهي متعددة يستطيع الفرد أن يختار المساحة التي تناسبه حسب احتياجاته هو وأسرته، كل ده غير مساحة البحر الكبيره الي هتخلي الأطفال يستمتعوا باللعب والمرح طول الوقت. .وطبعا بما ان الشاليه ده ملكك فهتقدر تأجره اي وقت طول السنة وهتستثمر فلوسك في حاجة مفيدة تجبلك دخل كويس
طب ليه الساحل الشمالي بالذات ؟؟
أولا الساحل الشمالي يتمتع بطقس جميل وممتع طوال فترة الصيف بالاضافة الي ان المصيفين هم من يتمتعون بمكانة مرموقة داخل المجتمع. ومع كل ده الساحل الشمالي مليان حفلات طول السنة لكل المطربين والفرق الموسيقية الي انت بتحبها يعني هتقدر تستمتع طول الوقت بالبحر والحفلات والخروجات وكل ده في لاسيرينا وبس. 





هاات مستني ايه
حقق حلمك وامتلك شاليه علي البحر بقرية لاسيرينا الساحل الشمالي وعيش الرفاهية انت واسرتك كلمنا على الرقم
 01288769886 

أو زوروا صفحتنا على الفيس بوك 

Lasiena North Coast

No comments:

Post a Comment